diumenge, 12 d’agost del 2012

LCL d'agost: Report d'un torneig discret amb Elves combo

Aquesta és la llista que vaig fer el divendres a dos quarts de dues de la matinada per anar a jugar a la LCL:


http://deckstats.net/index.php?lng=en

Surto de casa a les 8 per agafar el tren cap a Sants, on em trobo en Roger Riera, amb qui em passo el viatge cap a Castelldefels parlant sobre la seva MUD, els meus elves i la UR Burn que m'estic muntant. Arribem a la seu de la LCL, i ens informen de que la impresora no funciona i que hauran de cantar els pairings de la primera ronda...



Ronda 1: Álex Delgado amb Reanimator

Per començar bé el torneig em toca jugar contra el pitjor pairing possible per elves combo, com va quedar demostrat en una ronda que va durar menys de 10 minuts. 
Perdo la tirada de dau i faig mulligan a 6 quedant-me una mà que m'hauria permès combar si no fos perquè de tercer torn ja tenia la meva amiga Elesh Norn al davant, i només em quedava concedir.

De side em poso 2 Surgical extraction, 2 Faerie Macabre i 1 Meekstone. Trec 1 Yeva, nature's herald, 1 Viridian shaman, 1 Regal force, 1 Llanowar elves i 1 Qurion Ranger.

A la segona partida em quedo una mà sense hate però amb combo segura de tercer torn. Aquest cop va caure una Iona de segon torn que em va deixar sense opcions de fer res. 

0-2 0 punts

Ronda 2: Daniel Ballestín amb Countertop Miracles

Va ser una ronda molt curiosa i divertida. Per començar ens vam adonar que algun cop ja haviem jugat per la cockatrice, i com que ja el coneixia el vaig felicitar per haver quedat 17è al GP de Gent. En Dani és de Madrid, de manera que vaig poder lluir el meu super accent castellà al més pur estil Eduard Punset. Comentar que no és tan mal pairing com contra reanimator, però un counterbalance de segon o tercer torn et deixa pràcticament fora de la partida.

A la primera partida vaig sortir fort i després de veure com buscava uns explosivos diseñados amb un trinket mage em vaig tirar a combar amb l'objectiu d'ajuntar molts simbiontes i costos elevats en taula (visionary, priest of titania, Ezuri, jitte, Yeva...) La cosa va funcionar, però unes swords a Ezuri em van impedir tancar definitivament la partida, i un terminus seguit de Jace i Elspeth van ser suficients per aguantar-me fins arribar a tenir 5 àngels en joc.

De sideboard em poso 3 Krosan grip, 2 Caller of the claw i 2 Summoning trap, vaig treure una mica de tot, entre això viridian shaman i jitte.

A la segona am vaig plantar amb 6 elfos de segon torn que el van matar abans de trobar el terminus que l'hauria pogut salvar.

La tercera partida va ser molt humilant, ajuntant trompo i counterbalance ben aviat davant dels quals no vaig poder fer res més que donar la mà al rival i desitjar-li molta sort per es properes rondes. 

1-2 0 punts

Ronda 3: UB Tempo

Després de dues rondes amb mals pairings tocava jugar contra UB tempo, una baralla basada en el delver i el tombstalker que es defensava amb explosivos diseñados i lilianas prinicpalment.
La primera partida va ser bastant tranquila: aig ajuntar visionaria i simbionte en taula i vaig generar ventatja de cartes fins a trobar l'ezuri que em permetés matar d'un atac.

De side em vaig posar 2 caller of the claw en detriment de 1 quirion ranger i 1 viridian shaman.

La segona partida va ser semblant a la primera, fins que em va jugar un delver of secrtes seguit de una terrorífica engineered plague que em va convidar a concedir.

Vaig afegir 3 krosan grip per a la tercera partida, que després de complicar-se'm amb una liliana i un delver vaig poder arreglar i vaig acabar combant via glimpse.

2-1 3 punts

Continuarà...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada